.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صنایع رودبار در معرض آسیب جدی

نماینده رودبار گفت: عدم وجود تعامل بین سازمان صنایع و معادن و سیستم بانکی استان گیلان یک فضای بسیار ناامنی برای صاحبان صنایع در شهرستان رودبار ایجاد کرده است.

نماینده مردم رودبار در مجلس هشتم افزود: شهرستان رودبار مستعدترین شهرستان برای توسعه انواع واحدهای صنعتی وتولیدی و همچنین صنعت گردشگری است.

وی در ادامه به صنایع موجود شهرک صنعتی خرشک و لوشان اشاره کرد و اظهارداشت: در شهرک صنعتی لوشان 122 مجوز صادر شده و هشت واحد فعال است و در شهرک صنعتی خرشک از هشت کارگاه و کارخانه کوچک مستقر،یک واحد فعال است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم با اشاره به اینکه توسعه صنعت در استان گیلان به ویژه رودبارنیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی است، افزود: در زمینه ‌های جلب و حضور سرمایه ‌گذاران برای سرمایه ‌گذاری در بخش صنعت شهرستان رودبار باید موانع پیش رو از میان برداشته شود.

وی ایجاد فرصتهای جدید شغلی در هر منطقه و توسعه آن در گرو استفاده از ظرفیتهای موجود و همچنین توسعه بخش صنعت آن است که در این بین شهرکهای صنعتی نقشی کلیدی و مهم ایفا می ‌کنند.

مرعشی بیان داشت: اهمیت توسعه پایدار اقتصادی در کشورهای در حال توسعه از جمله ایران بیانگر این مسئله است که برای ایجاد توسعه ‌ای متوازن در کشور باید زیرساختهای لازم را در زمینه‌ های مختلف آموزشی، بهداشتی، عمرانی و اشتغالزایی مورد توجه قرار گرفته و همگام با رشدی متناسب با نیاز داشته باشند.

وی ادامه داد: صنعت و توجه به آن بر اقتصاد داخل تاثیر بسزایی خواهد گذاشت و از طریق تاثیر مطلوب برکارایی و تخصیص منابع و تغییرات تکنولوژی باعث ایجاد اشتغال و بهره ‌وری می ‌شود و به همین دلیل نیز شهرکهای صنعتی با هدف استقرار سازمان دهی شده صنایع کوچک، متوسط و بزرگ مبتنی بر مکان ‌یابی بهینه فعالیتهای صنعتی، هماهنگی صنایع با شرایط بومی و فرهنگی و استفاده بهینه از ظرفیتهای تولیدی موجود کارآیی نظام اقتصادی را افزایش می‌ دهد.

نماینده رودبار یاد آورشد: از دیر باز شهرستان رودبار یکی از قطبهای اصلی صنعت کشور است به‌ گونه ‌ای که مسئولان کشوری و استانی ازرودباربه عنوان شهرستان استراتژیک یاد می کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.